Analiza tactica >> Atletico Madrid sub Diego Simeone


EnjoyFootball va prezinta o analiza din punct de vedere tehnico-tactic a echipei Atletico Madrid condusa de Diego Simeone. Fiind un fan al fotbalului italian, iar Diego Simeone a antrenat la Catania, m-am gandit sa aduc in primplan cateva dintre principiile sale de joc defensive si ofensive. Categoric, analiza ar mai putea fi imbunatatita, fiecare dintre noi vede jocul un pic altfel.

diego simeone

Am incercat pentru mine in primul rand, dar si pentru voi, sa scot la lumina ceea ce multi dintre dumneavoastra cu siguranta stiti: stilul de joc al celor din Madrid. Abordarea jocului de la Leverkusen pot sa spun ca nu m-a surprins in mod special, insa am ramas putin dezamagit de ceea ce a aratat „Atleti” pe teren. Destul de multa nervozitate, un joc eminamente defensiv cu nuante de veleitati ofensive, un bloc compact, bazat pe sclipiri individuale, si multe sperante puse in marcarea unui gol dintr-un corner salvator.

Una peste alta, a fost un joc care mi-a fost drag, am incercat sa ma pun in pielea unui antrenor, cateva foi si doua pixuri.

Ceea ce am pregatit nu are valoarea unui raport 100% profesionist, asa ca luati-va o cafea si gustati din prajitura italiana numita Diego Simeone fara a va gandi „Gata, stiu ce joaca Atletico Madrid”.

Enjoy!

 

atletico 1

ateltico 2

 

atletico 3

ateltico 4

atletico 5

atletico 6

 

Acest articol a fost publicat în Analiza și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

