Under 18 >> Ionut Pop si George Puscas s-au transferat definitiv in Serie A


Ionut Pop, vocegiallorossa.it

Ionut Pop, vocegiallorossa.it

Mulţumită de prestaţiile lui Ionuţ Pop, vicecampioana Italiei, AS Roma, a activat opțiunea pentru transferul definitiv al portarului format la Centrul de copii şi juniori al FC Bihor.

Ionuţ Pop este născut în 1 august 1997 şi a apărat la grupele de juniori B și A, fiind component al lotului naţional al României.

„Este o reușită deosebită, atât pentru Ionuț cât și pentru FC Bihor. Ne bucurăm foarte mult pentru că el a confirmat așteptările noastre și a ajuns la un club de top din Europa. Îi dorim mult succes în viitor și sper să-l vedem apărând în Champions League”, a declarat Şerban Morcan, președintele clubului FC Bihor.

Potrivit unor surse suma de transfer care va fi plătită de AS Roma se învârte în jurul a 80-90.000 de euro şi poate creşte în viitor în funcţie de obiectivele de performanţă pe care Ionuţ le va atinge. De asemenea, FC Bihor are şi procente dintr-un viitor transfer.

Perspectiva care i se deschide îl mulțumește, dar în același timp îl și obligă pe portarul orădean care va împlini 17 ani pe 1 august.

„Acum depinde doar de mine și sunt conștient că trebuie să muncesc foarte mult. Anul petrecut la AS Roma a însemnat foarte mult pentru mine din toate punctele de vedere. Mi s-a dat încredere și am crescut foarte mult. Am avut șansa să mă pregătesc câte o dată sau de două ori pe săptămână cu prima echipă împreună cu niște jucători extraordinari precum Totti, Pjanic, De Rossi sau portarii De Sanctis sau Lobonț”, povestește Ionuț Pop.

Sfaturi de la Lobonţ

Orădeanul are o relație specială cu compatriotul Bogdan Lobonț. „Este un om extraordinar, îmi să sfaturi și consider că am foarte multe de învățat de la un portar de talia lui”, spune Ionuț.

Dacă în sezonul trecut a apărat la Allievi Nazionali (juniori B), în campionatul viitor Pop (1,89 metri) va face pasul spre echipa Primavera, unde au jucat românii Dejan Boldor, Mihai Bălașa și Ionuț Vînă. „Visul meu este să apăr la prima echipă a Romei. Am fost la toate derby-urile pe Olimpico și am văzut ce atmosferă extraordinară se crează, cât de iubită este Roma. Sper ca pe viitor să am și eu parte de astfel de meciuri”, a adăugat în încheiere portarul orădean.

George Puscas a semnat cu FC Internazionale Milano

George Puscas, inter.it

George Puscas, inter.it

În această vară, un alt jucător bihorean a fost achiziţionat de o grupare italiană.

Este vorba de atacantul George Puşcaş, internaţional under 19 format la Centrul de Fotbal Liberty, care a evoluat în Liga 2 şi pentru FC Bihor.

Pentru el Inter ar fi plătit o sumă de circa 650.000 euro, plus alte bonusuri de performanţă care se vor adăuga la suma iniţială.

Acest articol a fost publicat în Stiri copii si juniori și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

