EXCLUSIV. Coroana Regginei Calcio >> Marius Draghici joaca in Italia de la opt ani si viseaza sa ajunga in Serie A


Material realizat de Marius Francisc

10437093_728520980503990_596419917_n

Marius Draghici, 17 ani, Reggina Calcio

Timid, dar cu dorinta de a povesti si a impartasii celorlalti experienta sa de viata. Copilul este acum in vacanta si ca orice roman adevarat a decis sa revina in tara pentru cateva zile pentru a-si vedea rudele si prietenii de care este foarte legat.

A fost usor sa-l conving sa-mi acorde un interviu in exclusivitate pentru EnjoyFootball.

Asa l-am gasit pe Marius Draghici, 17 ani de abia impliniti, atunci cand ne-am intalnit pentru a realiza acest material.

Discutand aproape o ora cu tanarul jucator al Regginei mi-am dat seama ca nationala de fotbal a Romaniei are un viitor, poate nu cel mai bun, dar unul care sa ne ofere speranta ca vom fi din nou printre cele mai bune 16 nationale din Europa. Sa lasam visele si sa-l ascultam pe Marius, va fi o placere.

„Initiere la Pomezia, Consolidare si Perfectionare la Reggina Calcio, Serie B”

EnjoyFootball: Marius, spune-ne cate ceva despre tine. Lumea nu te cunoaste deloc in Romania, esti foarte tanar si nu ai apucat sa joci macar un joc in campionatele organizate in orasele tarii.

Marius Draghici: Sunt nascut in Romania, in 1997, deci mai mic cu doi ani decat Deian Boldor si Mihai Balasa, stalpii defensivei Roma Primavera. Am debutat in fotbal la Pomezia Calcio, o echipa mica din Capitala Italiei, la numai 8 ani. Sunt un fundas central inalt, iar ca sa puteti face o comparatie, sper sa nu fie deplasata, seman cu Giorgio Chiellini de la Juventus, desi idolul meu e Mehdi Benatia de la AS Roma. A fost o perioada extraordinara l a Pomezia, dar cand am inceput sa cresc mi-am dat seama ca trebuie sa fac pasul cel mare si sa progresez la un alt nivel.

EnjoyFootball: Cum ai ajuns la Reggina Calcio in Serie B?

Marius Draghici: Aveam 13 ani cand directorul sportiv al Pomezia Calcio m-a anuntat ca Reggina ma urmareste serios si ar vrea sa particip la un trial organizat de ei. Am acceptat fara rezerve si dupa o luna de proba am semnat un contract de profesionist.

EnjoyFootball: Ne poti spune ce performante ai cu Reggina?

Marius Draghici: Imediat dupa ce am ajuns acolo, m-am acomodat repede si am devenit titular. La 14 ani ma luptam pentru Scudeto la categoria Giovannisimi. Din pacate am pierdut in semifinala cu Napoli, dar am castigat Finala mica. Terminasem pe 3, nu era mult, dar eram fericit. La 16 ani am fost promovat la Allievi Nazionali, acolo am fost integralist in toate cele 34 de meciuri ale sezonului. Anul aceasta am prins echipa Primavera, am jucat 6 meciuri si am participat ca titular in defensiva la Turneul Ostuni, turneu rezervat tinerelor sperante. Timpul mi-a dat dreptate. Alesesem bine echipa, mediul, stilul de viata!

Draghici vorbeste despre calitatile si defectele sale

EnjoyFootball: Ca orice fotbalist, ai calitati si defecte.

Marius Draghici: Sigur (rade). Nu-mi place sa ma laud, sunt un tip cu capul pe umeri, cred ca jocul meu e constant pentru varsta mea, imi place sa anticipez fazele, joc destul de dur, lovesc mingea cu capul si nu in ultimul rand stiu sa joc in doua sisteme: cu 3 fundasi si cu 4 fundasi. E foarte important ca la 17 ani sa ai in sange deja aceste lucruri. E un plus fata de ceilalti juniori.

EnjoyFootball: Ce antrenori ai avut pana acum?

Marius Draghici: Emilio Belmonte, Carlo Ricchetti, Gabriele Geretto. Domnul Belmonte a jucat in Serie A pentru Salernitana si a marcat un gol, in Serie B a jucat pentru Reggina. Are experienta mare, am ce invata de la dansul. Carlo Ricchetti a jucat si el la Salernitana, Serie B, pe care a ajutat-o sa promoveze. A mai evoluat si pentru Cesena, fosta echipa a lui Adrian Mutu. Gabriele Geretto e un antrenor mai in varsta, acum este coordonatorul centrului de copii si juniori al Regginei, plus antrenor la  Allievi Nazionali.

Echipa Nationala. Marele sau vis

EnjoyFootball: Ai fost sunat de cineva din Romania? De la federatie sau de selectionerul Florin Raducioiu?

Marius Draghici: Nu am fost sunat de nimeni, nici nu stiu ca e un jucator roman la Reggina. Astept telefonul sa sune, e mereu deschis. Ar fi o mare onoare pentru mine sa imbrac tricoul pe care l-au purtat Hagi, Popescu, Belodedici, Costica Stefanescu sau Cornel Dinu.

Enjoy Football: Stiu ca esti ocupat si te pregatesti suplimentar, o ultima intrebare. Care sunt hobby-urile tale?

Marius Draghici: Familia si amicii mei. Imi place sa petrec timp cu ei.

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în Interviuri, Stranieri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

