FC Juniorul Bucuresti pleaca in vacanta


descărcareAstazi, pe site-ul celor de la FC Juniorul, a aparut un comunicat dedicat parintilor si jucatorilor de la club .

Toate grupele lor de copii vor intra in vacanta in aceste zile, iar o persoana important din club a dorit sa le multumeasca tuturor pentru un an plin de succese.

„Dupa un an lung in care am avut si rele si bune, iată ca cei mici vor lua o vacanța, scurta, dar bine meritata…

A fost un an încărcat in evenimente, cu participări la numeroase turnee interne si internaționale.
Dupa ce am început mai greu, cu rezultate bune, nefiind indulgent deloc, la Targu Mureș, unde am obtinut bronz la 2006 si argint la 2004, am reușit sa devenim campioni la 2005, in iarna, la Plopeni, competiție la care a luat parte toată crema U9 din tara si la care am reusit sa câștigam in faza eliminatorie italieneste (1-0), toate meciurile.

A urmat apoi Coppa Italia pentru 2001 si 2002, juniorii reusind sa se claseze pe podium.
Cel mai mult am fost impresionat de grupa 2004 care, cu o ambitie de nedescris, a reusit in Italia sa treacă de formații cu nume din fotbalul european: FC Basel, Livorno, Biancorossi etc.

In luna mai, grupa 2001 a reusit clasarea pe locul 3 la play-offul pe București, iar 2005 a reusit sa învingă si sa câștige medaliile de aur la Focsani.

Va multumesc si va doresc vacanta placuta!”

 

Acest articol a fost publicat în Stiri copii si juniori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

