Jurnalul antrenorului de la Scoala de Fotbal


Dezvoltarea micilor jucatori strans legata de dezvoltarea antrenorului. Acest lucru este important deoarece un antrenor interesat de formarea completa a copiilor va incerca intotdeauna sa isi imbogateasca cunostintele si metodele de comunicare, pentru a identifica permanent noi motivatii si pentru a tinde catre un nivel superior de profesionalism, din acest motiv, un instrument foarte util este tinerea unui jurnal in care sa-si noteze observatiile cu privire la metodele didactice folosite, la lectii si la meciuri. Astfel, in jurnal se pot regasi observatii cotidiene, posibile greseli, cele mai importante experiente pozitive.

Dupa fiecare antrenament ne putem pune urmatoarele intrebari:

  1. Cum am planificat antrenamentul? Au fost indeplinite obiectivele? Metoda aleasa a fost corespunzatoare pentru atingerea obiectivelor?
  2. Care a fost starea mea de spirit inainte de inceperea antrenamentului(calm, dorinta de a preda)?
  3. Cu ce obstacole m-am confruntat? Cum am rezolvat problemele aparute?
  4. Cum am motivat activitatile propuse?
  5. Cat timp am dedicat dezvoltarii:
    a) capacitatilor conditionale?
    b) capacitatilor de coordonare?
    c) capacitatilor tehnice?
    d) capacitatilor de cooperare in timpul celor doua faze de joc?
  6. Cat de adecvate au fost observatiile mele pe parcursul antrenamentului? Am oferit un exemplu bun?
  7. Cat de mult am contribuit la imbunatatirea relatiilor de grup si interpersonale?
  8. Cat timp am dedicat jocului liber?
  9. Care a fost atmosfera, din punct de vedere pshihologic?
  10. Observatii personale pentru data viitoare si pentru viitor.
Acest articol a fost publicat în Antrenori copii si juniori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

