Cristiano Lucarelli, AC Parma: ‘Walter Mazzari este modelul meu ca antrenor’


Cristiano Lucarelli, fostul varf al lui Livorno, Sahtior Donetsk, Napoli si al nationalei Italiei, s-a retras din fotbal in aceasta vara pentru a prelua o grupa de copii a clubului AC Parma, echipa din Serie A. Acesta spune ca a fost indrumat de actualul antrenor al lui Napoli spre aceasta noua aventura.

Lucarelli a agatat ghetele in cui acum trei luni si alege si el sa devina antrenor de copii si juniori, la fel ca celebrul Pippo Inzaghi. A avut si el succes la primul meci, castigandu-l cu 7-0 impotriva fostului sau club Livorno.

‘Rezultatul a fost peste asteptarile mele. Intotdeauna am debutat cu gol ca fotbalist, asa ca a fost minunat sa debutez si pe banca tot cu goluri si victorie. Am invatat o multitudine de lucruri de la Walter Mazzari, ma inspira in orice moment. Mai mult, i-am spus acestuia daca isi va deschide o scoala de antrenori eu voi fi primul inscris pe lista elevilor. In ultimii doi ani, n-am urmarit sedintele de pregatire prin ochii jucatorului, ci cu ochi de tehnician. Gratie lui Mazzari am inceput sa inteleg si sa studiez tactica in fotbal, el mi-a deschis apetitul pentru antrenorat’.

Acest articol a fost publicat în Antrenori copii si juniori și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

