Fillipo Inzaghi debuteaza ca antrenor pe banca lui AC Milan


Fostul mare atacant milanez a debutat acum cateva zile pe banca celor de la AC Milan intr-un meci cu Bologna castigat cu 5-1. Fillipo a preluat echipa de juniori sub 13 ani din postura de antrenor principal. Filosofia lui: ‘Am decis sa devin antrenor pentru ca sunt un invingator’.

La meciul sau au asistat din tribuna Paolo Maldini si Ignazio Abate. Sacou si cravata la 30 de grade, Inzaghi e un antrenor care se implica foarte mult, fiind un tip coleric ca si pe gazon: incurajeaza copiii dupa fiecare faza, le da indicatii, ii stimuleaza cu solutii de joc. Un pic emotionat, dar motivat sa obtina rezultate cu elevii sai si rezultatele se vad inca de la debut.

Echipa s-a a condus partida de la un capat la celalalt, la pauza aveau deja 3-1. La finalul partidei ragusise, dar era un om fericit. Tocmai ce castigase prima partida din cariera de antrenor. Asaltat la final de jurnalisti el declara: ‘Sunt multumit de baietii mei, mi-a facut placere sa constat ca lumea ma sustine in tot ceea ce fac. Am crezut ca atentia presei asupra mea va distra un pic echipa, insa nu a fost asa. Micii mei fotbalisti au fost senzationali azi. Obiectivele mele? Am decis sa antrenez pentru ca vreau sa inving, le multumesc colaboratorilor mei pentru tot ce fac in aceasta noua aventura. Mi-a placut ca pana si Galliani s-a interesat de rezultatul acestei partide’. Steaua fostului numar 9 milanez n-a apus, chiar daca tricoul a fost acum inlocuit de sacou.

sursa: Gazzetta dello Sport

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Antrenori copii si juniori și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

